De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
643 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Great experience again, thank you!! <33
Het was mijn eerste lashlift en alles werd netjes uitgelegd. Burcin was heel vriendelijk en het resultaat was super.
Hele fijne wimperlift plus tint, heel blij mee!
Ik had mijn wenkbrauwen een tijdje laten groeien, zodat Burcin ze vlak voor mijn verjaardag perfect in model kon brengen. Zoals altijd weet zij mijn wenkbrauwen prachtig in shape te zetten, en het blijft ook nog eens lang mooi zitten.
Vriendelijk en betrouwbaar. Blij met het resultaat!
6
1
6
7
8
91
8