Het was mijn eerste lashlift en alles werd netjes uitgelegd. Burcin was heel vriendelijk en het resultaat was super.
Behandeling door Burcin•
WimperliftingToon alles…
Ean•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne wimperlift plus tint, heel blij mee!
Behandeling door Burcin•Wimperlifting
Gamze•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had mijn wenkbrauwen een tijdje laten groeien, zodat Burcin ze vlak voor mijn verjaardag perfect in model kon brengen. Zoals altijd weet zij mijn wenkbrauwen prachtig in shape te zetten, en het blijft ook nog eens lang mooi zitten.
Behandeling door Burcin•Wenkbrauwen - threaden
Tessa•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en betrouwbaar. Blij met het resultaat!