Al jaren ga ik naar deze kapper en ga ook nooit meer veranderen. Al ga ik een maand niet, mijn haar zit nog steeds goed. Mooie, nieuwe locatie nu ook inmiddels (al een aantal jaar). Begint er steeds meer uit te zien als en chique designers zaak die naar mijn mening, zeer betaalbaar is voor wat je krijgt. Echte haar geniuses! Ze hebben een bepaalde manier van knippen, en kijken echt naar jou haar. Ze passen niet bij andere hetzelfde maniertje toe. Heel trendgevoelig, altijd up to date!
Mannen knippen
Tim•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De kapper waar ik voorheen ging had mijn haar helemaal verpest en Carlos heeft het echt super mooi gemaakt. Hij wist precies waar hij het over had en wat hij moest doen en was ontzettend nauwkeurig met zijn werk. Daarnaast was hij (en de rest die daar werkte) ontzettend aardig en behulpzaam. Ik ben heel erg tevreden en zal hem iedereen aanraden !!
Highlights - T-section
Lieke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kreeg precies wat ik wilde :) love it
Styling door Carlos•Vrouwen knippen
Bo•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
I am so pleased with my keratin hair treatment and cut. A complete hair transformation for me! Thank you very much, would recommend to anyone!
KeratinebehandelingToon alles…
Isabelle•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Werd snel geholpen en Carlos verstaat zijn vak. Raad hem aan iedereen aan!