Was druk, waardoor ik na 20 minuten wachten te horen kreeg dat ik nog 40 minuten moest wachten. Hierdoor zelf besloten weg te gaan
Styling door Carlos•Mannen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Beste kapper ever. Deze guy weet hoe.
Styling door Carlos•Mannen knippen
Julinan•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb weer een goede behandeling gehad en ik ben zeer tevreden.
Styling door Carlos•Vrouwen knippen
Sherida•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hier wordt er goed geknipt. Carlos en Xavier zijn vakkundig en professioneel. Na een behandeling ga ik altijd met een fijn gevoel weg en daarom raad ik hen aan.
Styling door Carlos•Mannen knippen
Erick•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer perfect geknipt en met een glimlach de deur uit gegaan! Tot de volgende keer :)