Ik was snel geholpen een ook erg snel klaar met een mooie kapsel. Keep on the good work
Mannen knippen
Dimitri•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Carlos•
Mannen knippenToon alles…
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed geknipt. Erg tevreden. Ik kijk nog liever in de spiegel dan ik al deed
Styling door Carlos•Mannen knippen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Carlos is en blijft de beste kapper voor mij. Hij neemt alle tijd voor zijn klanten. Ik ben zoals gewoonlijk weer zeer tevreden over het resultaat. Al woon ik niet meer in Rotterdam, ik blijf altijd terugkomen.