Helemaal tevreden en niks op aan te merken! Precies zoals ik had verwacht en ik kom dan ook graag hier weer terug.
Mannen knippen
Ruben•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Van te voren even gebeld door Xavier om mijn afspraak te verzetten, was geen probleem. Voor de rest goed geholpen en netjes geknipt in een korte tijd. Het was die dag wel warm, dus mijn enige advies zou zijn om de volgende keer een glaasje water aan te bieden of iets dergelijks.
Mannen knippen
Max•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige behandeling wederom. Xavier is tot op heden de beste kapper die mijn haar ooit heeft gedaan. Denkt goed mee en luistert naar je wensen.
Mannen knippen
Dwight•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn krullen zijn super goed geknipt. Heel blij mee! Er werd echt de tijd voor me genomen. Kom zeker weer terug!