Het was bijna dus het was druk. Ik moest wel een uur wachten wat niet per se erg was geweest als ik van te voren of tijdens het wachten daar van op de hoogte was gesteld. Dat voelde niet respectvol. Dat gezegd is Carlos een uitsteekende kapper en wist gelijk wat er moest gebeuren om mij tevreden te stellen. Ik Ben heel blij met mijn nieuwe kapsel!
Styling door Carlos•Mannen knippen
Sol•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good experience. Ty
Vrouwen kleuren
Lyazzat•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitmuntende service en kwaliteit. De enige plek waar ik nog ga om mijn haar te knippen. Gezien de kwaliteit vind ik de prijs nog aan de lage kant, maar mij hoor je niet klagen 😜. Ga zo door heren en dames.
Mannen knippen
Dwight Pocorni•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Carlos kent zijn vak en levert kwaliteit alleen zou het prettiger zijn als er wat meer transparantie zou in de samenstelling van de prijzen. Vooral bij het kiezen van verschillende behandelingen.
Styling door Carlos•Keratinebehandeling
charon•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
door Carlos geknipt.
hij is zoals vele reviews hier heel goed in zijn werk. als je gewoon een kapel wilt en niet bijzonders kan kenbaar een kapper gaan.
maar Carlos heeft aandacht voor zijn werk en doet het met veel plezier. maar het resultaat is dan ook anders. hij creëert kapsels, hoe cliché het ook klinkt.