Heb me laten knippen door Carlos. Hij weet precies wat goed bij je staat en hoe je het moet verzorgen. Zeker een aanrader!
Styling door Carlos•Vrouwen knippen
Dewi•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie kapper
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie kapper
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice staff and a very comfortable environment and good location. Hairstylist also took her time and was very thorough without rushing. Would definitely recommend to other.
Mannen knippen
Finbar James Brown•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer en prachtig resultaat na mijn verf en knipbeurt!