De behandeling duurde 5.5 uur terwijl 1.5 uur gepland stond. Daarnaast werd ik geholpen door stagiaires met weinig ervaring en telkens kwam iemand anders mij helpen. Erg onprofessioneel. Meerdere klanten vroegen waarom het zo lang duurde. Het eindresultaat is mooi.
Vrouwen kleuren
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Carlos neemt echt de tijd voor je. Dubbel en dwars waard!
Styling door Carlos•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig. Geduldig. Word goed naar je wensen geluisterd
Styling door Carlos•Vrouwen knippen
Linda •meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen door Rachel. Heel tevreden met het resultaat. Daarnaast kreeg ik goed advies, hoe ik mijn haar thuis goed kan verzorgen. Ik kom zeker weer terug.
Vrouwen knippen
Anoniem •bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geholpen! Er werd goed naar mijn wensen geluisterd, en er werd top advies gegeven hoe ik mijn haar het beste thuis kan stylen! Ik kom dus zeker terug!
En wat een prachtige nieuwe salon! Ziet er overzichtelijk en schoon uit!