De kleur was niet echt wat ik verwachte maar ik kan het nu er niets meer aandoen. De wachtetijd was ook veel meer dan verwacht maar de kapster was heel vriendelijk. De muziek is soms irritant en heer hard!
Balayage
Mariana•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn vaste kapper
Mannen knippen
Alain•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geholpen door Tamara.
Föhnen / Stylen
Veronica•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben voor de tweede keer geweest en ik ben weer tevreden met de resultaten. Mijn haar is echt goed geknipt.