Awful. Cheap environment. Poor service. Noone cares about your appointment. I had to leave.
Dmitrii•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super blij mee!
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Vlot geholpen en was zeer tevreden met het resultaat.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt, zoals bij dit prijskaartje hoort. Ik kwam vroeg op de dag, het was niet heel gezellig maar de werknemers waren vriendelijk en de sfeer was oke.