Onwijs fijne en professionele behandeling. Er tevreden, ik ga zeker terug en je aanbevelen.
Sharon •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor de 2e keer bij Berrit geweest en weer tevreden naar huis.
Kwaliteit, persoonlijke aandacht en altijd tijd voor advies en tips.
Mijn vrouw en ik zijn super tevreden!
Zakaria•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ging heel snel en heel professioneel, heel vriendelijk en behulpzaam!
Anouschka•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een unieke ervaring,zeer vriendelijk,zeker voldoende uitleg over het proces,perfecte 1/1 werking,fantastisch resultaat,allen daarheen
bedankt Miek en Bart grt tot binnen 6 maand