Ik ben zeer tevreden over het resultaat en de goede behandeling! Dankjewel!
Desiree•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Charlotte •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Duidelijke uitleg en een vriendelijke begroeting.
Will•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden! Warm ontvangst, super vriendelijk, stapsgewijs uitleg van begin tot eind ook tijdens de behandeling! Zeker een aanrader en over 6 maanden gewoon weer terug!
Vincent•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Op maat advies en professionele hulp bij het op kleur brengen van het gebit.Betrokken en betrouwbaar.