Cok iyiydi. cok guzel zayifladim, bugune kadar ne yaptirdiysam az sonuc aldim. ama Mihride yaptirdigim 6 haftalik zayifla seansi sonra baya kilolarim gitti, cildim sarkmiyor cok mutluyum.
Behandeling door Mihri•Afslankbehandeling
Emine•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super fijne salon, echt een aanrader!
Behandeling door Mihri•Afslankbehandeling
Marieke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb recent een afslankbehandeling gevolgd en ik ben er erg tevreden over. Vanaf het eerste consult voelde ik me goed begeleid en begrepen. De behandelaar nam uitgebreid de tijd om mijn situatie en doelen door te nemen, en stelde een persoonlijk plan op dat goed bij mij paste.
De behandeling zelf was prettig en professioneel uitgevoerd. Ik merkte al na een paar sessies dat mijn lichaam strakker werd en mijn energie toenam.
Behandeling door Mihri•Afslankbehandeling
Irena•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb onlangs een cavitatiebehandeling ondergaan om wat hardnekkig vet rond mijn buik en heupen aan te pakken. Na verschillende diëten en sporten zonder het gewenste resultaat, besloot ik een niet-invasieve methode te proberen. Over het algemeen ben ik erg tevreden met de ervaring!
Behandeling door Mihri•Lichaamspakking
Krishna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb nu vijf sessies maderotherapie gehad en ik ben echt onder de indruk. Mijn huid voelt strakker en de cellulitis op mijn benen is zichtbaar verminderd. De behandeling is soms wat intens, maar daarna voel ik me superlicht en ontspannen. Zeker een aanrader voor wie op een natuurlijke manier aan zijn lichaam wil werken!