Shakira is altijd super professioneel en top in wat ze doet. Hele fijne salon.
Behandeling door Shakira•Wimperextensions
Terry•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
netjes en mooi te werk. zeer te vrede over het resultaat
Behandeling door Shakira•Wimperextensions
Jadeline•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel mooi en handige locatie als je veel op het CS bent.Hele mooie wimpers, dankjewel!
Behandeling door Shakira•Wimperextensions
Rosalie•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
A super professional service, couldn’t be more satisfied! The lashes looked gorgeous and super natural. They weight nothing. Also I have had them for almost a week now and almost no lashes have fallen, I have the same volume as the first day.
Behandeling door Shakira•Wimperextensions
Claudia•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Eerste keer wimperlift en ben verbaasd wat voor mooi resultaat dit heeft gegeven. Shakira is ontzetten vakkundig en vertelt precies elke stap. Zou hier zeker terugkomen!