Lekker ‘me-time’ momentje. Fijne behandeling, echt in de watten gelegd, super blij met het resultaat!
Marjoleine•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie shellac op de nagels en mijn wenkbrauwen weer tiptop in orde. Ik kom al jaren graag bij Shine. Het is een fijne mooie salon, met alle nieuwste snufjes. Heel vakkundig en zeker ook gezellig en gastvrij
Janet•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardig, mooi resultaat, mooie locatie, ik kom zeker terug
Marie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top bij Imke.
Lonneke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Blij met mijn wenkbrauwen, ze zien er weer netjes uit!