Top geeft heel goed advies over hoe en wat. Me wenkbrouwen zien er mooi uit, precies zoals ik wilde. Geeft goed advies! Al weer nieuwe afspraak geboekt!
Behandeling door Mandy
Sabrina•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I had microblading and the result looks amazing! During the process, Mandy was confident, supportive and professional.
Behandeling door Mandy
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Erg blij mee en ook nog eens gezellig !
Behandeling door Mandy
Pricilla•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne salon en mijn wenkbrauwen zien er weer perfect uit!