Al jaren doet Mandy mijn wenkbrauwen in toom houden. Naar mijn mening de beste in Eindhoven.
Behandeling door Mandy
Bart•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mandy is zeer professioneel en vakkundig. Heeft een gedegen achtergrond en maakt mooi wenkbrauwen door verschillende en nieuwe technieken toe te passen.
Superblij met het resultaat en zeker een aanrader.
Behandeling door Mandy
Nicole•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik zou nooit meer anders willen, Mandy is zo goed in wat ze doet. De micro blading behandeling gedaan, en het ziet er echt zo mooi uit. Heel blij!
Behandeling door Mandy
Sophie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mandy is heel vriendelijk en ze weet goed wat ze doet. Al twee keer een perfect resultaat!