Mandy was attentive and picked out a good color. But at the end of the treatment she used an eyebrow pencil and when it washed off I could see that part of the eyebrow had been trimmed too much.
Behandeling door Mandy
Mariia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mandy nam de tijd en vertelde per stap wat ze ging doen. Ze overlegde ook goed vantevoren.
Behandeling door Mandy
Lisan•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mandy is een vriendelijke spontane vrouw met ervaren capaciteiten. Ik ken Mandy van kleins af aan en nog steeds vrolijk, lief en zorgzaam👌 ze doet haar werk super goed
Behandeling door Mandy
Nurhilal•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mandy is zeer professioneel, geeft goed advies en werkt zeer nauwkeurig. Ben heel blij met het resultaat. Had niet beter gekund.
Behandeling door Mandy
Farida•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben heel erg blij met mijn wenkbrauwen! Mandy geeft goed advies en vertelt precies wat ze doet. Ik kom zeker terug!