top resultaat!! maya is erg kundig en heeft veel keus in kleuren
Behandeling door Maya•Gellak manicure
Linda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top behandeling!
Behandeling door Arpine•Pedicure
Pamela•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
heel fijne ervaring. goed advies en leuk gesprek. resultaat is prachtig!
Behandeling door Maya•Gelnagels
Mareike•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was really nice lady and very good in his job! :)
Behandeling door Arpine•Pedicure
Elfa•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top. Was alleen m’n boeking voor harsen wenkies en snorrie vergeten maar daar heeft Arpine me wreed aan herinnerd. 🥸 (Sorry buren) Tot volgende keer 🤗