Ik kom al een aantal jaar bij Maya en soms boek ik ergens anders omdat Maya's agenda vol zit :-(. Maar ... de kwaliteit van de manicure en gellak bij Maya is altijd beter! Het blijft echt onbeschadigd, ook al zwem ik ermee of doe ik veel huishoudelijke taken. De basislaag zorgt er tevens voor dat mijn nagels niet breken/inscheuren.
Eigelijk schrijf ik deze review liever niet omdat haar agenda dan misschien nog voller wordt 😉.
Behandeling door Maya•Gellak manicure
Anita•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
top
Behandeling door Maya•Pedicure
Hana•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima manicure en pedicure! Zeker om aan te raden;)