De harsen bij Alpine gaat altijd super, snel en netjes. Ga altijd weer met een gladde huid de deur uit! Top!
Behandeling door Arpine•Vrouwen harsen - gezicht
Marit•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wordt altijd fijn geholpen door Arpine, super!
Behandeling door Arpine•Vrouwen harsen - gezicht
Marit•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom er al jaren ze is gewoon geweldig.
Behandeling door Maya•Kunstnagels opvullen
Patricia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ervaren styliste
Behandeling door Maya•Gellak manicure
Henny•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Maya is een vakvrouw met haar nagelhart op de juiste plaats. als haar afspraak iets uitloopt dan is dat omdat ze wil dat je tevreden bent met het eindresultaat. dat kan ik alleen maar waarderen.