Altijd bang geweest voor waxen totdat ik Patricia ontmoette. Geeft me altijd een kalm gevoel en helpt me er doorheen. Kan niet meer zonder !!
Soumia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
prima ervaring! hele aardige dame en ook lekker dichtbij huis
Behandeling door Priscilla•Vrouwen harsen - gezicht
marsha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zo tevreden met Pricilla! I love her en haar wax treatments! Me haren groeien super zacht terug en sommmige blijven helemaal weg! Ik ga nooit meer ergens anders zij is me vaste waxlady!
Karima•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne ervaring! Priscilla weet wat ze doet en je gaat pas weg als het 100% on point is. Mijn wenkies zijn nog nooit zo prachtig geweest.
Behandeling door Priscilla•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
KQ•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne wax behandeling gehad. Het is nooit leuk om te waxen maar zij maakt het wel dragelijker!