Ik werd ontvangen in een mooie, schone en gezellige ruimte. Je ligt tijdens de behandeling heerlijk op een verwarmd bed/tafel. Heerlijk! Ik ben geweest voor een lashlift + verven, dit verliep allemaal heel professioneel en het resultaat is prachtig. Alles verliep heel gezellig en ontspannen. Ik ga zeker terugkomen. Een aanrader dus!
Mirjam•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ontzettend goede browspecialist,
Opnieuw weer erg tevreden! Zoals gewoonlijk. ❤️ zeker een aanrader.
Cinzia•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dame, nette ruimte, parkeergelegenheid, fijn dat het op zaterdag kon ook!
Eveline•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Een prettige en professionele behandeling vond ik het, zeker een aanrader!