Iedere keer weer heel erg blij met mijn wenkbrauwen wanneer ik bij Fatima ben geweest. Ik zou het zeker aanraden, Fatima neemt de tijd voor je en is heel vriendelijk!
Behandeling door Fatima •Wenkbrauwen harsen
Liselotte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij binnenkomst voel je je gelijk al welkom. Er wordt goed naar je wensen geluisterd, ben tevreden de deur uit gegaan. Aanrader!!
Behandeling door Fatima •Wimperextensions verwijderen
Dilan•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service and always professional and friendly .🥰👌
Behandeling door Fatima •Wimperextensions verwijderen
Lida•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi salon met lieve hardwerkende dames. Je wordt altijd goed geholpen.
Behandeling door Fatima •
Gellak pedicureToon alles…
Uma•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, aardige medewerkers en een rustige salon.