Sisters Beauty Reviews

Nieuwe Binnenweg 229A, Rotterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
1391 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Heel heel blij met mijn manicure en pedicure . Ze neemt de tijd om een mooi resultaat te krijgen. Vriendelijk, professioneel, nauwkeurig.
Goede service, nagels zijn iedere keer prachtig en goede aandacht voor de details
Ze had haar tijd genomen voor mijn pedicure. Zeer tevreden!
Klantvriendelijk,professioneel , goede sfeer!
Ik ben altijd heel erg tevreden over de biab behandeling en de lieve zusjes. Tot snel weer xxx