fijne salon, goede behandeling, gellak 3 weken goed gebleven
Behandeling door Nazgol •Manicure
Laura•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very happy with the service and the results! ☺️
Behandeling door Maryam •
Gellak pedicureToon alles…
Agnes•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zoals altijd!
Behandeling door Maryam •Pedicure
Laila•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne spa manicure. De salon is vrij nieuw, alles netjes van binnen. De dames zijn gewoon professioneel, ben heel tevreden.
Behandeling door Nazgol •Spa manicure
Anoniem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon met een relaxte sfeer. Uitstekende service een van de beste pedicure en manicure die ik tot nu toe in Rotterdam heb gehad. ik zal terugkomen!
Behandeling door Fatima •Wimperextensions verwijderen