Heerlijke spa pedicure gehad. Heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Echter bood niemand koffie/thee aan. Dit is wel iets wat me time tijdens een manicure/pedicure echt compleet maakt. Verder was alles perfect. Ik kom hier zeker wel terug.
Pedicure
Ilknur•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Via treatwell deze salon gevonden.. Mooie salon. Vriendelijke medewerkster. Verwijderen acryl en een spa manicure gehad. Netjes gedaan, vooral de nagelriemen 👌🏽
Behandeling door Fatima •
Spa manicureToon alles…
Anthonetta•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top👌!
Behandeling door Fatima •Gezicht threaden
Laila•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede service, er wordt schoon en netjes gewerkt. Personeel is heel vriendelijk.
Behandeling door Maryam •Pedicure
Marnix•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was my first time at this salon and I’m more than happy with the result