Perfect biab mani and pedi!! Clean, professional and beautiful results. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Gellak pedicureToon alles…
Nina O.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij met het resultaat van de browlift met tinting 😌
Behandeling door Fatima •Gezicht threaden
Hadjar•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Pedicure is mooi gedaan en mijn wenkbrauwen ook, Ik kom hier zeker terug!
Behandeling door Fatima •
PedicureToon alles…
Sher•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good!
Behandeling door Fatima •Spa manicure
ANGELIKI•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Boeking geplaatst en vooruitbetaald…
Had op tijd doorgegeven dat ik Ivm werk,niet kon komen Ivm werk op die dag,zij hadden mij teruggebeld of ik een half uur later kon komen,terwijl ik had aangegeven dat ik moest werken…
Geld kwijt…..slechte zaak