Super lieve en leuke dames. Doen hun werk heel goed!
Behandeling door Maryam •
Kunstnagels opvullenToon alles…
Ilayza•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben hier al een paar keer geweest, ze zet zulke mooie biab nagels. Gaat echt voor perfectie, salon ziet er ook erg mooi en is schoon. Super medewerkers!
Behandeling door Nazgol •Gelnagels
Renske•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette zaak en leuke dames
Behandeling door Nazgol •Spa manicure
Aysel•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een lieve meiden. Rust en reinheid. Geen gehaast.
Spa manicureToon alles…
Miranda•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sinds ik bij Sisters Beauty mijn pedicures laat doen zijn mijn voeten heerlijk zacht en zien ze er super uit voor sandaaltjes