Uitstekende pedicure, zeer ontspannende gezichtsbehandeling, ik ben echt tevreden.
Behandeling door Fatima •Kunstnagels of nagellak verwijderen
Selma•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke salon gezellige sfeer
Behandeling door Maryam •Gelnagels
Eva•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
M'n nagels heel mooi gezet!
Behandeling door Maryam •Gelnagels
Noa•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Such nice employees, nice environment and my nails always come out on fleek 😍😍❤️ 10/10 …
Moon Taeil•ongeveer 3 jaar geleden op Google
Hele mooie nail art op me biab nagels laten zetten, super tevreden als altijd! Wimpers super mooi bijgevuld, blijven echt heel lang goed zitten.
Liefste meiden <3