Sophie is even gastvrij en professioneel als altijd. Enorm gedreven en nauwkeurig.
Of je nu komt voor nanobrows of gestylde wenkbrauwen. Je gaat de salon niet uit voordat het perfect is.
Niet twijfelen, gewoon boeken. Kwaliteit gegarandeerd!
Behandeling door Sophie•Wenkbrauwen - threaden
Mariëlle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden met Sophie. Ze gaat altijd tot het uiterste.
Behandeling door Sophie•Wenkbrauwen - threaden
Aurora•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitermate tevreden met het resultaat
Tanden bleken
Samantha•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen zien er super uit. Heel blij met het hoe het geworden is.
Behandeling door Sophie•Vrouwen harsen - gezicht
Gigi•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn zo mooi geworden, helemaal zoals ik het had voorgesteld. Ze zijn perfect gemeten en gestyled. Nooit meer ergens anders