Zeer tevreden met de resultaten en de manier van omgang met klanten. Je ziet echt dat ze staan voor service en kwaliteit!
Laserontharen
Ariane•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kan alleen maar lovende woorden uitspreken over het werk van Sophie. Mijn perfect gezetten permanente wenkbrauwen zien er top uit en heb van iedereen zoveel complimenten gekregen waardoor er al 3 dames ook een permanente wenkbrauwbehandeling van Sophie willen. Had ik adam en eve maar eerder ontdekt. Ik heb nu zoveel vertrouwen in Sophie dat ik alle behandelingen hier wil laten uitvoeren. Chapeau!!!
Behandeling door Sophie•Permanente make-up (pmu)
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom iedere jaar hier mijn tanden bleken. Ze zorgen goed voor me en kom daarom iedere keer terug
Tanden bleken
Maikel•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben zeer tevreden over de behandelingen en de werkwijze. Professioneel en vakkundig. Enorme aanrader