Sophie is super lief en vakkundig. Je gaat met een goed gevoel naar buiten !
carlijn•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sophie did her best to make me feel comfortable and explained everything very well. 10/10 would definitely recommend if you want crisp brows!
Behandeling door Sophie •Wenkbrauwen lamineren
Ramona•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden!!
Behandeling door Sophie •Wenkbrauwen lamineren
Ozzie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een geweldige ervaring! Sophie is heel aardig en professioneel. Ik ging met een goed gevoel-en mooie wenkbrauwen de deur uit. Ik kom zeker nog een keer terug.