Really happy with the results and compliments for the way these people behave with customers. Beautiful and neat salon where i will be coming often to!
Laserontharen
Sophia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige salon :)
Behandeling door Sophie•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd vind ik het super leuk om door Sophie behandeld te worden. Perfectie, professioneel en gezelligheid🙌🏻
Behandeling door Sophie•Wenkbrauwen lamineren
Mehrin•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk genoten
Facials / Gezichtsbehandelingen
Ipke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alex is heel vriendelijk en doet zijn werk perfect.