Ik was zeer nerveus en dacht altijd zeer negatief over laserontharen. Al tijdens het intakegesprek begon ik mij steeds meer comfortabeler te voelen aangezien al mijn vragen keurig netjes en vakkundig beantwoord werden. Zodoende heb ik de knoop doorgehakt en de behandeling geboekt. Aantal behandelingen verder kan ik niet geloven dat ik niet jaren geleden eraan ben begonnen. Ben al zeker 50% van alle haren kwijt en op deze tempo zal ik niet lang meer nodig hebben voordat alles weg is. Super salon!
Behandeling door Sophie•Laserontharen
Amelie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn huid voelde zo glad en schoon aan en had een super glanzende glow op het eind. Zeer goed gedaan en de producten zijn waanzinnig
Facials / Gezichtsbehandelingen
Nadien•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Behandeling door Sophie•
LaserontharenToon alles…
Oris•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
My eyebrows were perfect and even with the waxing there was virtually no pain.
Behandeling door Sophie•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen laten doen voor de eerste keer bij Sophie, in één woord top! Mijn wenkbrauwen hebben er nog nooit zo netjes uit gezien, ik kom hier zeer zeker terug!