Ik ben altijd heel erg tevreden met jullie kunsten in kleuren en knippen. Prettige plek, lekkere koffie en gezellige mensen. Vandaag extra tevreden met mijn ‘curtain bangs’. Zit fantastisch!
José•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eindelijk een goede kapster met ervaring gevonden! De salon is prachtig, het ontvangst gezellig en erg professioneel. Er wordt naar je wensen geluisterd en je ontvangt een vakkundig advies. 1000% een aanrader!
Styling door Wendy•Mannen knippen
A. Jumelet•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne salon met een goede sfeer! Mijn haren zijn netjes geknipt, precies wat ik vroeg aan de kapster.