fijne kapper, no nonsense instelling, lekkere koffie en soms een koekje of andere lekkernij....redelijke prijs
Styling door Wendy•Mannen knippen
Riccardo C.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Helemaal top, snelle maar goeie knipbeurt.
Styling door Wendy•Mannen knippen
Erik•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik werd uitstekend geholpen en ben blij met de knipbeurt.
Styling door Wendy•Mannen knippen
Ivar•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijke kapster en netjes geknipt
Styling door Wendy•Mannen knippen
Willem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd fijn bij Sizo. Je voelt je welkom, kletsen gezellig met je mee maar werken wel door waardoor je er niet onnodig lang zit. Ik ging zelf voor een heel nieuwe style, en ook daar hielpen ze met goed advies.