De kleur van de highlights is mooi. Alleen had ik achteraf wel wat grotere of meer plukken gewild. Het valt nu niet erg op. Tot nu toe ziet niemand dat er iets aan is gedaan. Best jammer voor €145…
D.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk geholpen door Wendy en super mooi resultaat . Ik ben heel tevreden en kom hier zeker terug
agnes•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne, attente kapper die goed luisterde. Hij leek wel een artiest!
hans•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great haircut
Vrouwen knippen
svetlana•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The service was super nice and I’m very happy with the haircut! The lady that cut my hair was the owner. Super friendly and professional! I will be coming back for sure