Ik kom nu al een poosje bij SIZO en ben super tevreden
ineke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Al meer dan 15 jaar de beste!!
nicolai•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon! Nemen de tijd om je wensen te bespreken en geven een eerlijk advies. De behandeling zelf duurt niet langer dan noodzakelijk. Resultaat is goed en zoals ik wilde ondanks dat ik nogal veeleisend ben. Geholpen door Wendy maar de klanten van de andere kapsters gingen ook tevreden en met een mooi kapsel de deur uit. Goede prijs voor topkwaliteit!
Pascalle •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn geholpen en tevreden met het resultaat. Aanbeveling!
Willem•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom er al jaren! Altijd zeer goed gekleurd & geknipt! Zeer fijne kapsalon 🤩