Massage is niks over te zeggen, die was goed. Ontvangstruimte staat een vieze stoel, dit is toch het eerste wat mensen zien. Geeft niet zo’n frisse indruk. Maar heb alweer 3 afspraken gemaakt, dus dat is prima 👍🏼
Rug-, schouder- en nekmassage
Erica•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was lekker, jammer dat het vrij duur is. Anders kwamen we vaker.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Jeanne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super Fijne Massage gehad
Rug-, schouder- en nekmassage
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een heerlijke en goede massage! Mijn rug en schouders zaten flink vast en merk dat ik na de massage minder last van mijn rug heb. Dus ik zal hier zeker nog vaker heen gaan.