Hele fijne massage waarbij er goed werd gefocust op mijn vastzittende spieren! Juul is heel erg aardig en ik voelde me op mijn gemak.
Ontspanningsmassage
Ankie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ontspanning massage gehad. In het begin wat harder voor de spieren die vastzitten daarna volledige ontspanning.
Ontspanningsmassage
Annick•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom een zeer relaxte massage gehad waarbij de masseuse ook precies weet aan te geven waar het vast zit (onderrug, schouders) en daar ook extra aandacht voor heeft. Sjaba is een heel relaxed salon, netjes en schoon en bovendien zeer rustig. Heel fijn dat ze weer open zijn.
Ontspanningsmassage
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top massage, professionele personeel
Ontspanningsmassage
Najat•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lekkere, stevige maar ontspannende massage gehad.