Ondanks dat het maar een korte behandeling is, ben ik er toch heerlijk door tot rust gekomen. Vooral de massage vond ik erg fijn! Ga ik zeker vaker doen als ik niet veel tijd heb maar toch zin in een verwenmomentje.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Femke•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De ontvangst was erg vriendelijk en boden een glaasje water aan.
Daarna werd ik opgehaald voor de massage.
De dame was erg vriendelijk en zeer net.
Na afloop werd er weer water aangeboden.
Kortom zeker de moeite waard en ik ga zeker vaker terug
Rug-, schouder- en nekmassage
Peter•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage en voor mij een eerste keer wenkbrauwen laten harsen.
Alles was prima en ga graag nog eens terug
Behandeling door Poek (v)•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Nancy•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke thaise yogamassage
Behandeling door Poek (v)•Thaise massage
Sandra•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede massage salon. Vakkundig, heel klantvriendelijk en werken vakkundig!
Ik blijf komen want je komt er herboren vandaan.