De massage was heerlijk en ook echt nodig.
Het verven van mijn wenkbrauwen was de eerste keer en ik ben er super blij mee! We hebben goed gekeken naar welke kleur het beste bij mij past en het is perfect !! Ik krijg er ook complimenten over!
Behandeling door Poek (v)•
Rug-, schouder- en nekmassageToon alles…
Sabine•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoonweg een uitstekende salon voor massage.
Behandeling door Poek (v)•Thaise massage
Ron•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijne behandeling!
Deep tissue massage
Marianne•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
45 minuten ontspanningsmassage
Rug-, schouder- en nekmassage
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Sjaba heeft een uitstekende service en de massages zijn altijd top! Kamers zijn altijd netjes en schoon!