Eerste indruk bij binnen komen. Goed ontvangen ik was 20min eerder maar kon meteen aan de slag. Behandeling was erg goed.
Profesional en ik ben dik tevreden met mijn wenkbrauwen. Voor mij zal zeker ik aan iemand anders aanraden.
Behandeling door Poek (v)•Wenkbrauwen harsen
Hilda•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Sjaba salon is zeker een aanrader, was voor mij de eerste keer, en zeker goed ontvangen. Ik kom ze zeker terug. Tip je kan ook met een vriend(in), partner of wie dan ook samen een duo behandeling doen. Zodat je samen kan genieten.