Afgelopen zaterdag weer heerlijk mogen ontspannen bij Sjaba Wellness. Evenals de voorgaande keren weren we (duo-massage) weer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Na een drankje vooraf namen we plaats in de nette behandelkamer op de bovenetage waar we anderhalf uur heerlijk hebben ontspannen. Na afloop nog even een glaasje water genuttigd en daarna weer ontspannen en wel huiswaarts gegaan.
Ontspanningsmassage
Rob•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Iedereen was super aardig! En behandeling was top!
Vrouwen harsen - gezicht
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke stevige massage gehad.
Rug-, schouder- en nekmassage
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardig en professioneel personeel! Goede massage en de sfeer is erg fijn.
OntspanningsmassageToon alles…
Yalisa•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een gastvrije ontvangst en een professionele en doeltreffende behandeling. Een echte aanrader.