Prima massage. Grondig, vriendelijk, professioneel.
Rug-, schouder- en nekmassage
Gerdien•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Poek (v)•Rug-, schouder- en nekmassage
Denise•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een gezichtsbehandeling geboekt bij Sjaba, uitgevoerd door Poek. Wat een feest! De zaak is prachtig, Poek was super aardig en lekker rustig. Ze legde uit wat ze allemaal aan het doen was. Het was een feest! Hier kom ik zeker terug en ik raad het iedereen aan!
Behandeling door Poek (v)•Facials / Gezichtsbehandelingen
yvonne Spinner•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Really good experience!! High quality service, I like it very much!