Fijne behandeling, Er wordt goed gekeken naar eventuele probleemgebieden. Ik heb meteen voor over 2 weken weer een behandeling ingepland.
Rug-, schouder- en nekmassage
Janneke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele nette salon, vriendelijk personeel. Heb genoten van mijn massage en kom zeker snel terug! Met al duidelijke verlichting. Chayenna was ook heel vriendelijk en vakkundig!
Rug-, schouder- en nekmassage
Cindy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Massage was oke, maar was niet top!
Zeker geen Poek !
Rug-, schouder- en nekmassage
Raymond•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig en keurig. Aardig personeel, leuke atmosfeer en prima behandeling.