Top behandeling gehad. Maniq paste de behandeling aan aan de behoefte van mijn lichaam.
Ontspanningsmassage
Sandra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannen, een hele fijne massage zoals we altijd gewend zijn bij Sjaba
Rug-, schouder- en nekmassage
Rudy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele goede en fijne rug nek en schouder massagegehad en een hele fijne uitleg wat ze ging doen echt een aanrader
Rug-, schouder- en nekmassage
Maecel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling! Ik ben al een paar keer geweest. En je merkt het verschil erg goed, als je het goed bij houdt.
Rug-, schouder- en nekmassage
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer veel te lang geleden. De ontspanningsmassage heeft echt effect gehad. In de vertrouwde gastvrije en sfeervolle omgeving echt tot rust gekomen. En niemand kan tippen aan Poek! Dank jullie wel en tot de volgende keer.