De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1582 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele fijne plek om naar terug te komen. Persoonlijke aandacht, veel kennis en ervaring. Een moment om echt te ontspannen. Ik kom geregeld terug!
Prima pedicure behandeling
Ben uitstekend geholpen door ramona. Ze legde alles stap voor stap uit wat er ging gebeuren dat was top, zo kwam ik ook niet voor verrassingen te staan. En lag ik daardoor heel relaxed in de stoel.
Kom al jaren bij Kimberly en ben nog steeds heel tevreden!
Het was wederom een goede pedicurebehandeling. Tevens weer tevreden met mijn wenkbrauwen, geëpileerd en geverfd.