Hele fijne plek om naar terug te komen. Persoonlijke aandacht, veel kennis en ervaring. Een moment om echt te ontspannen. Ik kom geregeld terug!
Behandeling door Kimberly
Eva•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima pedicure behandeling
Behandeling door Kimberly
Gerard•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben uitstekend geholpen door ramona.
Ze legde alles stap voor stap uit wat er ging gebeuren dat was top, zo kwam ik ook niet voor verrassingen te staan. En lag ik daardoor heel relaxed in de stoel.
Latisha•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al jaren bij Kimberly en ben nog steeds heel tevreden!
Behandeling door Kimberly
Loes•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was wederom een goede pedicurebehandeling. Tevens weer tevreden met mijn wenkbrauwen, geëpileerd en geverfd.