Altijd een rustpunt en heerlijk op rozenlopend eruit. Ook manicure perfect!!! Een aanrader!
Joke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige behandeling
Voor herhaling vatbaar
Gaan we dan ook weer doen
Top👍
Gertie Penners
Gertie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer geweldig geholpen :)
Behandeling door Kimberly
Demi•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kimberley is superprofessioneel, bijzonder aardig, erg geconcentreerd, heel precies en zorgvuldig. Een perfectioniste! Zowel voor mijn gezondheid als beauty.
Nu pas realiseer ik me hoe veel minder de vorige permanente make-up van een andere salon (3 jr geleden) was.
Behandeling door Kimberly
Caroline•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lisa kent me, weet precies wat mijn voorkeuren zijn, is gezellig tijdens de behandeling en vooral heel secuur en zorgvuldig, zowel met het opbrengen van een prachtige lak, als met de verzorging van mijn handen-op-leeftijd.